13. júna 2008

KONEČNE

Konečne, konečne, konečne,... spravila som poslednú skúšku v prvom ročníku na výške. Čakám od vás blahoželania :-))) Teraz budem mať voľno skoro 4 mesiace (ale aby ste si nemysleli, že nebudem nič robiť, tak jasné že budem makať , ale za morom).
Stále nemôžem uveriť, že som prežila tento rok bez toho, aby som si prenášala nejaké predmety do budúceho. Keď to pôjde takto ďalej, možno spravím aj bakalára. Ale to je ešte ďaleko.
Neviem čo by som vám ešte o tom napísala, možno to, aké som si vytiahla otázky ale to by vás asi veľmi nezaujímalo, keď nemáte biológiu, takže pre tých, čo to ešte nemajú za sebou: DRŽÍM PALCE!

1 komentár:

  1. srdečne blahoželám :) , fakt je to neuveriteľné jak ten rok rýchlo ubehol, už aby som aj ja mala za sebou ten opravák bo už mi z toho švitorí :D a uži si to v kanade ;)

    OdpovedaťOdstrániť