16. augusta 2008

Šťastie v nešťastí

Neuveríte, čo sa mi vo štvrtok stalo. Kamarátka mi v pondelok dala číslo na jedného majiteľa pizzerie, ktorá je na druhej strane Calgary, lebo stále nemám robotu, takže toto bola taká posledná možnosť. Tak som mu v utorok zavolala a dohodla sa, že mám za ním do tej pizzerie prísť vo štvrtok o druhej. Tak tam idem. Išla som skorej, bola som tam už o jednej a vidím, že tam je veľa televíznych kamier a aj nejaké rádio. Bola tam aj CBC, tak som si myslela, že sa tam niekde muselo stať voľačo veľké. Keďže som mala ešte čas, tak som si sadla na lavičku a čakala som na druhú hodinu. Za desať dve už idem k tej pizzerii, a pozerám, že tam zostal jeden novinár. Idem okolo neho a pýta sa ma, či mu neposkytnem rozhovor o tom, čo sa tu stalo predchádzajúci deň. Ja som mu povedala, že o ničom neviem, lebo nie som odtiaľ a išla som kúsok ďalej. Škoda, že mi nepovedal, čo sa stalo, by som inak reagovala. A nechcela som sa pýtať, lebo potom by som sa ho asi nezbavila. Keď už bolo štvrť na tri, už mi to nedalo, tak som zavolala tomu majiteľovi, lenže nedvíhal mi to. Tak som o pol tretej odtiaľ odišla. Keď som prišla domov, tak som si na internete prečítala, že jeden majiteľ pizzerie na severozápade Calgary predával drogy a bral študentom ID karty (hneď oproti je stredná škola). Ja som na to pozerala ako na nejaký..... neviem čo. Akože toto čo má byť? Je tu "milión" pizzerií a akurát tam, kde sa idem pýtať za robotu, spravia raziu. To som mala teda šťastie v nešťastí, lebo keby som tam išla v stredu, tak neviem kde by som teraz už bola. Tu je link, kde si o tom môžete prečítať:
www.cbc.ca/canada/calgary/story/2008/08/14/drugs-pizza.html
A hoďte koment s vašou reakciou, budem rada :-)

2 komentáre:

  1. wow tak toto je teda sila, neviem čo na to povedať, tomuto už neviem jak sa hovorí, či zákon schválnosti abo irónia osudu, ale teda je to fakt bomba, to tá kamarátka o tom nevedela?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nevedela, lebo to bolo "vybavene" este cez dalsich ludi.

    OdpovedaťOdstrániť