15. septembra 2008

Rozlúčka :-(

Toto je posledný príspevok z Kanady. Už sem budú pribúdať príspevky len zo Slovenska (zatiaľ). Čo by som vám o tom ešte povedala? Kanada je nádherná krajina, o čom som sa mohla presvedčiť na vlastné oči. Vedela by som si predstaviť bývať tu aj hneď teraz. Len samozrejme keby sme mali vlastný dom a auto, by to bolo omnoho lepšie. Ale nesťažujem sa ani teraz. Mám plno zážitkov, všelikde (to čo je za slovo?) som bola, všeličo som videla (aj dosť zaujímavé veci). Budúci rok by som sem chcela ísť zas, ale ešte aj s niekým, aby som tu nebola sama (náhodou). Tak kto sa hlási? :-) Strašne rýchlo to leto ubehlo. Bola som tu od 25.6. do 16.9. 2008., čo sú takmer 3 mesiace a už mi začína aj náš dom chýbať.
Poslednýkrát sa pozrite na Downtown Calgary:

Zdá sa vám centrum malé? Tak to ste ešte neboli medzi tými budovami. Všade z nich bol tieň (ale aspoň tam nebolo horko keď boli horúčavy).
Keď budete mať ďalšie otázky ohľadom Kanady, nájdem na ne odpoveď :-)
(a štvrtok sa vidíme, tak nezabudnite na mňa :-) )

2 komentáre:

  1. jááj ja by som hned išla, ale ak sa zadarí semester v španielsku, tak budem musieť byť cez leto doma :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako som to cital, tak mi to pripomenulo ako som sa lucil so seneckymi jazerami.. viem, ze sa to asi neda porovnavat..ale myslim, ze senecke jazera boli vtedy pre mna cosi ako kanada dnes pre teba :).. daco velmi daleke a vzacne :).. Tiez ked sme tam boli posledny vecer, vsetci si uz balili veci do tasiek, tak mi to bolo luto. Potom sme si na posteli este zahrali poslednu particku kariet a ked v radiu zahrali pesnicku od kopytovcov - odchadzam,.. tak to bolo jasne :).. tusil som, ze sa tam tak skoro nevratim a ak raz, tak uz nie ako dieta :).. a tak sa aj stalo :).

    OdpovedaťOdstrániť