31. decembra 2008

Najsexi herec roka


Najsexi hercom roka 2008 je podľa amerického magazínu Rolling Stone Robert Pattinson (13.5.1986).
Britský herec, ktorý sa do povedomia verejnosti dostal vďaka stvárneniu Cedrica Diggoryho vo filme Harry Potter a Ohnivá čaša (2005), sa stal svetovou hviezdou po účinkovaní v americkom kinohite Súmrak.

Filmová adaptácia rovnomenného knižného bestselleru spisovateľky Stephanie Meyer s Pattinsonom v hlavnej úlohe, sa do slovenských kín dostane 15. januára. Dvadsaťdvaročný herec má po úspechu snímky Súmrak rôzne skúsenosti s fanúšikmi.

"Dostal som list, v ktorom mi nejaké dievča napísalo, že ak si s ňou nepozriem High School Musical, zabije sa," povedal v rozhovore pre Rolling Stone. "Jedna matka mi zas podala do rúk svoje dieťa a požiadala ma, aby som ho uhryzol do hlavy," povedala hviezda upírskej romance.

7 komentárov:

  1. a ja som vedela že mi je odniekiaľ povedomý :-)
    niektorí hovoria, že Súmrak kniha bola o ničom, ale ja som videla film, a musím povedať, že sa mi dosť páčil. odporúčam všetkým, ktorí ste videli HP. neoľutujete :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no vidíš práveže ja poznám len ľudí, čo tú knihu úplne zbožňujú a sú do nej zažratí dňom i nocou a presne preto som to nechcela vidieť ani čítať, lebo momentálne nemám čas na novú závislosť, ale neodolala som a pozrela si to a musím uznať, že aj keď sa mi tento chlapec nijak zvlášť nepáči, v role edwarda je straašne sexi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako Cedric v HP sa mi moc nepacil ale musim s tebou suhlasit, ze v Sumraku mu to svedcalo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a ešte jak... ma úplne fascinoval ten nádherný kontrast medzi jeho tmavým obočím, ešte tmavšími očami, brutálne plnými bordovými perami a tou šialene biele pleťou... ok asi som sa buchla :D inak pozerám, že tuším postupne prerábaš blog, schvaľujem, zmeny prospievajú ;), ja som z tej mojej úplne unesená :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš blog? nedá sa ti tam dostať, máš to zablokované. takúto šablónu už som mala, ale na mojom starom blogu, ktorý som nejakým zázrakom zrušila, ale nie naschvál, tak som si začala robiť nový :-)
    (a výstižne si tam opísala Edwardov výzor :-)).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. moja to som včera písala ja a akurát teraz pozerám, že som sa pri tom zabudla prehlásiť zo školského mailu na svoj účet :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aha, mohla si sa aspon podpisat, ja si tu robim nadeje ze niekto novy, a to ty :-)))

    OdpovedaťOdstrániť