10. februára 2010

New Moon

Našla som veľmi zaujímavé video. Sú to ukážky z toho, ako sa natáčal New Moon. Niektoré scénky vyzerali dosť srandovne, hlavne ako tam trápili chudáka Jaspera. Tak si to pozrite a napíšte, čo sa vám páčilo a čo nie :-)

3 komentáre:

  1. toto som už dakde videla, tuším že na mtv :)
    jasper je strašne zlatý, ale normálne som pri tomto zistila, že žerem emetta :D
    a to bol patizón na konci na nejakých povrázkov?
    inak za jedno je dobrý herec, keď sa vydrží tak retardovane tváriť bez zasmiatia sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa Jasper paci, ale aj Emmet.
    a na tom patizonovom pohlade som sa aj ja smiala, ako sa tam k nemu priblizovala ta kamera v ich dome :-)
    a musel byt na povrazoch, ved ako by ho inak mohli dvihnut za jednu ruku za krk.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. .. me se libi vsechny takovyhle videa a filmy o filmu a dokumenty - hlavni na tom vidim, ze bych nic podobnyho v zivote nezvladla, to musi byt strasny, byt herec! :)

    OdpovedaťOdstrániť