23. júla 2008

Výlet

Ďalšie video z mojej produkcie. Tentokrát sme boli cez víkend na výlete v Olympic Parku a ďalší deň v Glenbow Museum v centre Calgary. Pre tých, čo nevedia čo je Olympic Park, je to lyžiarske stredisko na okraji Calgary, kde bola v roku 1988 zimná olympiáda a natáčal sa tu aj film Kokosy na snehu. Skokanský mostík, na ktorom som bola, je najvyšší bod Calgary a má 1284 metrov. Síce museli sme tam ísť kúsok do kopca pešo, ale ten výhľad stál za to. Vidieť celé Calgary ako na dlani a ešte keď sa k tomu pridá aj výhľad na hory, je asi zážitok na celý život. Veď uvidíte sami.

Mám tu aj pár fotiek spred radnice, kde sú sochy koňov v životnej veľkosti. Tak si ma predstavte, čo som na nich ja stvárala :-) Škoda, že neboli živé.

A teraz k múzeu. Nachádza sa v centre mesta, má 4 poschodia aj s prízemím a je to vlastne taká akoby história Ameriky alebo čo, lebo tam boli všelijaké veci týkajúce sa Indiánov, Divokého Západu, ale aj Číňanov,... Bolo tam pekne. Všeličo sa tam dalo vyskúšať, dalo sa pustiť video, dokonca som si vyskúšala, ako sa cestovalo vo vlaku (pri osídlovaní),... Len tam bolo trošku zima :-) (asi preto, aby tam všetky tie veci vydržali).

A čo sa týka veveričiek, tak tá prvá behala po meste a tá druhá v parku. Tu to nie je žiadna vzácnosť, že veverička v meste a ešte v akom veľkom. Tu sú všade. Ale myslím, že my doma máme krajšie. :-)




1 komentár:

  1. tak tomuto sa vraví užívať si leto ... btw tie veveričky sú nejaké tmavé nie?

    OdpovedaťOdstrániť