8. marca 2010

Láska až do smrti



Ja za to nemôžem. Láska až do smrti. Kto ma pozná, vie, že milujem kone. A zvlášť mám slabosť pre frízany. Sú to najkrajšie stvorenia, aké kedy chodili po svete. Aspoň podľa mňa. Sú elegantné, majestátne, múdre a samozrejme, krásne. Zaľúbili ste sa tiež? :-)
P.S.: nenechajte ma trpieť a kúpte mi niekto takého krásneho koňa. Alebo mi aspoň umožnite na takom si zajazdiť. Alebo keď už ani to, aby som nemala vysoké nároky, tak mi stačí vidieť ho naživo. Prosíííím

3 komentáre:

  1. no chce to nájsť si bohatého chlapa alebo aspoň majiteľa žrebčinca :D btw jaký máš krásny blog, kto ti robil? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. len stále mi nikto nepovedal, kde takého chlapa zoženiem. alebo žeby rástli na každom kroku :-)))

    toho človeka, čo mi robil blog určite nepoznáš, len ak by sa volal tak ako ty :-D
    ale krásny je, ďakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmm v koňoch sa nejak extra nevyznám, v podstate všetky sú krásne, ale tieto sú ešte krajšie :) fakt nádherné, akurát či im nevadí tá dlhá ofina v očiach :D

    OdpovedaťOdstrániť