3. marca 2010

Roboti

Aj vy ste si všimli, že v poslednom čase sem väčšinou pridávam len príspevky s poviedkou? To bude asi tým, že nič ma nenapadá, čo by som sem mohla dať. Škola mi berie nápady. Zázrak je, že som schopná ešte vôbec niečo napísať k poviedke. Aj keď teraz mám pauzu, lebo na mojej milovanej škole si myslia, že my sme stroje, a že bakalárku stíhame napísať za deň. Tak aby sme nemali náhodou veľa voľného času, dali nám z každého predmetu - máme až 4 - napísať nejakú prácu. Veď my nepotrebujeme spať, a načo by nám bol voľný čas? Veď sme študenti a musíme sa len učiť. Aby som sa tu zas nevykecávala, a nezaťažovala vás so svojou školou, budem končiť. Na rozptýlenie je tu jedna pesnička, ktorá vo mne vyvoláva také hrejivé a upokojujúce pocity.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára