3. apríla 2010

Dear John




Keď sa povie Nicholas Sparks, každý, kto od neho niečo čítal, vie, čo môže čakať. Keď som sa dozvedela, že je v kinách nový film podľa jeho knihy, hneď som si to musela pozrieť. A opäť ma nesklamal. Typický príbeh, v ktorom sa dá síce tušiť záver, ale láka vás to pozrieť si to celé až do konca. Nenásilná romantika prelínajúca sa s bolesťou dotvára atmosféru, ktorá sa vyznačuje v jeho dielach.
Ale teraz k samotnému príbehu. John, hlavný hrdina, ktorého stvárňuje Channing Tatum, príde na dva týždne domov z armády za otcom. Spoznáva sa so Savannah, ktorá je na prázdninách. Za dva spoločne strávené týždne sa do seba zamilujú, ale John musí ísť naspäť do armády. Píšu si listy, v ktorých si vyznávajú lásku. John ale po jednom dni strávenom znovu doma cíti, že sa musí vrátiť do armády a zanecháva Savannah doma. Po rokoch, kedy boli od seba odlúčení, mu Savannah napíše list, v ktorom mu oznámi, že je zasnúbená s Timom. Po tom, ako Johna postrelia, vracia sa domov, kde nájde svojho otca v nemocnici. Ten neskôr zomiera. John sa rozhodne navštíviť Savannah a od nej sa dozvie, že Tim má rakovinu a ona nemá peniaze na experimentálny liek, ktorý by mu mohol pomôcť. John predá celú otcovu zbierku mincí. Až na jednu. Peniaze pošle anonymne Savannah. Po ďalších rokoch strávených v armáde prichádza znova domov a znova sa so Savannah stretne.

1 komentár:

  1. momentálne to na mňa vyzerá až príliš smutne, ale dakedy cez skúškové si to isto pozriem, lebo tú knihu som si chcela kúpiť už dávno, len som sa k tomu ešte nejako nedostala, tak snáď ako darček za štátnice... channing tam vyzerá super a aj tá holčina z mamma mia je zlatá, svedčí im to :D

    OdpovedaťOdstrániť