29. marca 2011

Jar je už tu

Trochu oneskorene, ale predsa, želám vám nádhernú jar, bez jarnej únavy samozrejme, aby ste sa mali krásne a robili len tie veci, ktoré chcete vy a s tými ľuďmi, s ktorými chcete. Viem, že je to nemožné, ale tak dá sa aj tváriť, že vás niečo baví, aj keď vás to nebaví :-)
Neviem, kedy sem niečo nové pribudne, tak číhajte. Nikdy neviete, kedy ma nakopne múza a niečo stvorím :)



P.S.: návštevnosť tohto blogu prekročila už 8000 pozretí, čo považujem za veľmi veľa. Ďakujem vám, že sem občas zájdete. Len tých komentárov stále nejak ubúda. Čo s tým, hm? Tak šup šup do komentovania :)

2 komentáre:

  1. bohovský nápis, chcelo by to takú krásnu farebnú disneyovskú rozprávku :D a ja sa väčšinou snažím tak tváriť, ale nie vždy to vydá, napr. ak ja sa trepem do školy chorá a zdravé spolužiačky sa ulejú, to mi uberá z pocitov, že ma to, čo robím "baví" :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No už aby tě ta můza nakopla. Celkem se těším.

    OdpovedaťOdstrániť