23. júla 2012

My second life in Canada (report 27) - busy busy busy, but full of adventures

Sorry za to, že sem v poslednom čase nejak nič nepridávam, ale vážne nemám kedy. Až teraz v piatok som konečne po neviem akom dlhom čase bola celý deň doma. Free day už ani neviem ako vyzerá... Ale aby ste si nemysleli, že stále len robím, tak nie, mám aj určité formy "zábavy". Ako napríklad chodenie na výlety, na koncerty, oslavy, do mesta,... Ale pekne po poriadku.



7.7. - konečne som sa dostala na horse jumping tournament, ktorý sa konal tu v Calgary, v Spruce Meadows areáli. A vyhral Kanaďan, takže to boli ovácie a potlesk. Ako keby prišla sama kráľovná (ktorú tu zastupovali nejakí významní ľudia). Bol to super zážitok a určite pôjdem aj v októbri, keď budú medzinárodné súťaže.



moja maličkosť a Misty

6. 7. - 15. 7. - konal sa tu opäť ako každý rok Stampede. Už som tu o tom písala minulý rok tuším, tak teraz sa mi nechce všetko rozpisovať. V skratke len tak, že je to 10 dní, kedy sú tu rôzne súťaže, rodeo,... skrátka všetky veci, ktoré patria k pravým kovbojom.
A tento rok som nebola len na úvodnom sprievode, ale konečne som sa dostala aj do areálu, kde sa všetky tieto veci odohrávali. A nielen raz, ale hneď tri dni po sebe. Zažila som všeličo, aj som niečo vyhrala (to by som nebola ja keby som niečo nevyhrala,... ľudia čo ma poznajú vedia :)) Videla som naživo rodeo na koňoch, steer wrestling (keď s lasom chytajú mladé teliatka), beh na koňoch okolo barelov,... no zážitok na celý život. A bola som hneď pri tom. A vidieť naživo ťažné kone, čo ťahajú voz Budweiser, tak to bolo niečo. V kohútiku mali aspoň 2 metre, kopytá veľké ako dno od vedra,... ohromný viac ako tonový kolos nádherného zvieraťa...



Ale najväčší zážitok, ktorý som zažila, bol ten, že som prvýkrát bola na nejakom koncerte. A nie hocijakom. Okrem vstupného do areálu som neplatila nič, len som tam utekala s kolegom hneď z roboty. A koncert to bol SIMPLE PLAN :)))  Konečne som ich videla. Oficiálny koncert tu mali vo februári, len nikto so mnou nechcel vtedy ísť, tak som išla teraz. A to je že zážitok úplne na celý život. A keďže sme tam prišli skôr, mali sme úplne super miesto, skoro hneď pod stageom, takže výhľad bol super. Vidieť ich tam na pódiu, naživo... to sa ani nedá opísať. A to boli "len" Simple Plan. Ale že wááááááááááááááááááááu :)))





Spievali Perfect, Astronaut, ich novú pesničku Summer Paradise, ale vo videu je niečo iné, čo stojí za pozretie :)

Po tomto super úžasnom zážitku som ich zažila ešte viac. Napríklad som bola na vystúpení Recycled Percussion. Ak vám to nič nehovorí, nevadí. Ani ja som netušila, čo sú zač, až kým som nezistila z nášho múdreho Googlu, že sú to finalisti americkej superstar z 2010 kde skončili tuším na treťom mieste. Ale že akí super boli..... Viď video:





Okrem toho som videla naživo aj Dragonette, Carly Rae Jepsen s jej chytľavou pesničkou Call me maybe,... no skrátka zábava ako má byť :)


To asi tak v krátkosti to hlavné. V robote je to stále to isté. Len teraz cez ten Stampede sme tam mali trošku rušnejšie, ale inak pohoda. 
Nedávno sem prišla jedna holka, spolužiačka zo strednej jednej kamarátky čo tu bola v zime. Tak sme sa dali dokopy a teraz ju vodím po meste a po atrakciách :)  Teraz sme akurát boli v múzeu a ešte sa chystáme na pár miest. Tak očakávajte reporty a fotky.  A vďaka nej som bola na divadelnom predstavení pod holým nebom. A nie hocijakom. Bola to Shakespearova hra Sen noci svätojánskej (po anglicky je to A midsummer night´s dream, čo sme ani netušili že je to ono...). Ďalší pekný zážitok. A po dlhom čase som bola "v divadle". Kino nemám moc rada, ale divadlo hej. Vždy keď sme išli z gympla na nejaké predstavenie, tak som sa na to tešila :)





Neviem či som ešte na niečo nezabudla. Asi už na nič. A ak hej, tak to nebolo nejak podstatné, lebo medzi fotkami som to nenašla :)

2 komentáre:

  1. wow, no riadne veľa vecí si teraz zažila, ale veď tak to má byť, len si užívaj, kým si mladá :D aspoň niekto z nás musí :) inak hrozne sa teším na tú stretávku, lebo konečne prídeš a budeme sa môcť normálne pekne naživo porozprávať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vidím že máš veľa pekných zážitkov :) mne sa najviac páčila tá divadelná hra, takto v prírode je to oveľa zaujímavejšie. Nech sa darí aj naďalej ,)

    OdpovedaťOdstrániť