2. apríla 2013

My second life in Canada (report 34) - nezabudnuteľný zážitok a zároveň malé sklamanie...

Rýchlo sa pretlačiť cez dav ľudí, pozrieť aké zaujímavé veci predávajú a pomaly nájsť vchod na svoje miesto v hľadisku. Počkať pár desiatok minút, pohodlne sa usadiť, vychutnávať atmosféru očakávaného a skoro ani nedýchať keď hudba začne gradovať. To už viete, že konečne to začne. Svetlá blikajú ako šialené, hudba naplno, a na pódium vchádzajú 4 členovia svetoznámej kapely. A o akej kapele je reč? No predsa BON JOVI. Ani nie pred pol hodinou som prišla domov, takže toto píšem úplne za čerstva :)



Ak ste boli na nejakom koncerte známej kapely, viete, o čom hovorím. To sa ani opísať nedá. A chvalabohu toto píšem, lebo keby som to mala hovoriť, tak asi by som nevládala. Trošku som si vykričala hlasivky :) Ale stálo to za to. Ani neviem kde začať. Aha, asi tu: pred koncertom nám oznámili, že Bon Jovi venovali 100tis. dolárov pre Calgary pre bezdomovcov. To je pozitívna vec, ale tá negatívna a zároveň to malé sklamanie, že Richie Sambora neprišiel na koncert... John povedal, aby sme sa nebáli, že nie je ani v nemocnici ani vo väzení :) ale že nepríde. Tak to ma veľmi nepotešilo, lebo naňho som sa dosť tešila. Ale nevadí, zážitok to bol aj tak.
Už si ani nepamätám akou pesničkou začal, musím pozrieť na videu. Ale už dnes nie, tento týždeň sa k tomu hádam dostanem, tak potom priložím aj fotky aj video možno, ak nebude moc veľké.

A ešte pred začiatkom koncertu, keď už sme sedeli na miestach, som vytiahla foťák, poskladala ho a že idem ho nastaviť. No lenže ma zastavil jeden čo tam robil dozor a povedal mi, že ho nemôžem použiť, tak som sa musela uspokojiť len s mobilom. A tam sa veru o kvalite hovoriť nedá... Lenže, ja som sa odradiť nedala a keď už bol koncert v plnom prúde, som vytiahla foťák, hodila očkom smerom k dozoru a keď som videla, že sa nepozeral, veselo som foťák používala. Všetci naokolo s mobilmi a ja s foťákom :)  Ale asi ma nebolo vidno, lebo skoro všetci stáli, takže som mala šťastie. Už len nejak dať dokopy fotky, aby ste aj vy mohli vidieť :)

A čo vám inak poviem. Ako hovorím, zážitok na celý život, lebo som videla Bon Joviho naživo, nie len na youtube. Také neuveriteľné sa mi to stále zdá. Rocková hviezda od 80tych rokov, doteraz som len videá mohla pozerať na nete, počúvať stále jeho pesničky dokola až kým ma uši neboleli a dnes som bola na jeho koncerte... Tento rok vyzerá zaujímavo. Najprv Rob Schneider naživo, hneď pod pódiom, teraz Bon Jovi a dobrý výhľad... hmmm, čo bude nasledovať ďalej?

A samozrejme okrem Johna som si užila podívanú aj na osoby menom Tico Torres a jeho úžasnú hru na bicie v kožených rukaviciach, ďalej David Bryan na klávesoch a Bobby Bandiera na jeho gitare. Je až neuveriteľné, ako ľudia šaleli, keď vystúpili na pódium (ja som nebola výnimka :)). Len ten Richie mi tam chýbal... :(

Zatiaľ len takto stručne, potom keď pridám fotky, dopíšem a okomentujem. A vy tiež nezabudnite hodiť komentár, nech vám to nemusím stále opakovať... Ak neviete ako by ste to okomentovali, tak mi napíšte, na koho koncerte ste boli a aký zážitok odtiaľ máte :)  See you next time...

1 komentár:

  1. Tak ja som bol na: Elan, Katapult, Vitezslav Vavra, Dalibor Janda, mam pokracovat?
    Musela si mat super zazitok, tisko zavidim :)

    OdpovedaťOdstrániť