8. marca 2013

My second life in Canada (report 33) - "Deuce Bigalow" alebo ako som skoro plakala...

Hej hej, čítate dobre. Asi dva týždne dozadu som si kúpila lístky na show Roba Schneidera alias Deuce Bigalow: Male gigolo... určite ste videli ten film. A preto dobre viete, že je to teda dobrý komediant. Ale k veci. Bola som tam včera, vo štvrtok a bol to teda zážitok...


Ak si chcete pozrieť niečo z jeho show, choďte na youtube. Aj keď tam toho veľa nie je, lebo na takýchto show je zakázané natáčať, ale pár videí tam je. A ja som mala také šťastie, že som mala reservé lístky, ani neviem ako sa mi to podarilo. Sedela som totižto hneď pod stageom, takže bol odo mňa asi meter ďaleko. A vedela som, že je menší odo mňa, ale v skutočnosti bol menší než som čakala :) A to som ani high heels nemala :)))  A len nedávno som zistila, že sa mu narodila dcéra, myslím, že v novembri. Tak sa pochválil. A to, že bude mať tento rok 50, som vôbec nevedela. Vyzerá maximálne na 40, ale to bude asi tým, že v živote sa nenarobil ako normálni ľudia... Moja kamarátka, s ktorou som tam bola, je z Filipín, takže tá bola od neho ešte menšia... tak to vyzeralo trošku smiešne. Len neviem prečo, ale vždy som ja tá najvyššia... už ma to nebaví. Potom si pripadám pri niektorých ľuďoch ako obor :)

A môžem vám napísať aj nejaké vtipné poznámky, čo hovoril. Ale ako čakala som všeličo, ale také dirty jokes and stories teda nie. Ale smiali sme sa všetci stále. Raz sa mu stalo, že niečo hovoril, spravil menšiu prestávku, nadýchol sa a my všetci do rehotu. A on takisto. Potom povedal, že to ešte nie je všetko a my zas ešte do väčšieho rehotu, ale potom pokračoval ďalej. A stalo sa mi, že normálne mi aj slzy vyhŕkli niekedy a skoro som sa dusila s nachos čo sme jedli... :))) Ale prežila som a mohla som sa sústrediť na to čo hovorí. Síce niekedy hovoril strašne rýchlo, že som skoro nič nerozumela a ešte dal aj taký blbý americký prízvuk, ale inak v pohode. Keď vystúpil na javisko, zakričal jeho typické You Can Do It. To trvalo asi tak minútu, kým pokračoval. Potom spomenul aj naše Calgary, že sme 22. Ale nepovedal v čom. Až neskôr, keď sme sa dosmiali. Že v rebríčku najlepších kanadských miest. Pred nami je len 21 a my sme poslední. Aj niekde v Nunavut provincii nejaké mesto je pred nami... tak vtedy sme sa moc nesmiali. Ale nie je to pravda samozrejme... Calgary je super mesto, preto tu som :)

A vedeli ste, že len tu v Kanade hovoria ľudia skoro na všetko Ou ya? (to by sa dalo preložiť ako f..k ya) Tak to hovoril dosť veľa krát, potom to aj počas celej show pár ľudí vykríklo, rovnako ako Deuce Bigalow. Niekedy si to všimol a usmial sa, niekedy nie. A naše letisko sa tu teraz prerába a zväčšuje a samozrejme to nemohol vynechať. Povedal, že pristál akurát v construction section a že to tam vyzerá super. Za tým hneď povedal Ou ya... tak si domyslite :)

Potom spomínal aj jeho ženu, aký má prízvuk (je Mexičanka) a dosť veľa vtipov zo života. Že aké sú ženy a akí muži. Napríklad žena sa pýta muža, či si strihal v posteli nechty na nohách, lebo niečo ju škriabe na zadku. A chlap, že NIE... Alebo že či dával pozor na deti a tak a chlap, že My máme deti? To sa kedy stalo? Viem, že to nie je vtipné, keď to len tak píšem, ale to by ste museli vidieť to jeho prevedenie. To by ste umreli od smiechu aj vy. Teraz mám už dosť neskoro a nejak ma viac nenapadá, ale keď si spomeniem, v ďalšom reporte doplním.  Ak by tu bol zas niekedy, určite pôjdem (ak tu teda budem aj ja). Pochybujem, že by prišiel napríklad do takej Viedne...

Show trvala dokopy asi dve hodiny, ale pred ním tam boli ešte takí dvaja komedianti. On prišiel nejak pred 8 večer a skončil po 9. Ale ten jeho humor... taký správne vyvážený alebo ako by som to povedala. Vie si robiť srandu zo všetkého a z každého a všetko má na háku. A nerobí mu problém hovoriť úplne o všetkom, o sexe, o jeho vlastných dolných partiách, o ničom... A pritom ani brvou nepohne... :) Nechápem... Ja by som nemohla, by som sa smiala asi stále. Ale inak je to fajn chlap. Keď skončil, aj fotky si s nami porobil, ruky podal, na meno sa pýtal a že či sme domáci alebo odkiaľ sme. Ja som najprv nevedela čo povedať, mala som hrču v krku, veď som stála vedľa Roba Schneidera, držala som sa ho, rozprávala sa s ním,... teda asi len jednu vetu, ale aj to sa ráta :)  Doteraz som ho len vo filmoch videla... americká filmová hviezda z Hollywoodu... a ja vedľa neho... to budem predýchavať ešte asi dosť dlho, kým sa z toho spamätám :)
Rovnako to bude asi s Bon Jovim. Na jeho koncert idem už teraz v apríli, tak sa teším strašne moc :)

Anyway, dúfam, že to nejak okomentujete :) Máte ho radi či ani ho nejak nepoznáte? Dajte vedieť a ja si skúsim ešte spomenúť na tie jeho prasačinky čo rozprával :) A musím si pozrieť znova jeho filmy o Deuce Bigalow, ale keď si pomyslím, že budem vidieť jeho holý zadok a včera som ho videla naživo (nie jeho zadok aleho jeho ako celok :)), tak to si radšej pozriem keď nebude nikto doma, aby nikto nepočul moje záchvaty smiechu :)

originál z netu

už na show

kamarátka Henny, Rob a "moja maličkosť" po show

že je malý? má len 170 cm...


P.S.: na koho koncerte alebo show ste boli, z tých plno známych ľudí čo behajú po svete? priznám sa, že toto bola moja prvá takáto show a určite to stálo za to. Slzy od smiechu hovorili za všetko. Dúfam, že sa dožijem toho, že tu bude zasa niekedy, alebo aspoň niekde v Edmontone, aby som ho mohla vidieť znova :)

P.S.2: pridám neskôr aj článok venovaný len jemu, aby ste sa o ňom dozvedeli viac ak náhodou niečo neviete :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára