27. apríla 2009

Svätý Jur

Začalo sa to nečakane. Na internete si hľadám brigádu, keď v tom mi zavolá kamarátka, či by som s ňou neišla na brigádu do Sv. Jura na jarmok. Už sme sa o tom rozprávali aj dávnejšie, že keby sa dalo, tak by som išla. Tak sme sa dohodli, že v sobotu pôjdem s nimi. V sobotu sme prišli na miesto, rozložili sme dva stánky a začalo sa obsluhovať. Pomaly som sa naučila robiť pukance, slané, sladké aj čokoládové. Cukrovú vatu som skúšala robiť a je to dosť ťažké, to budem musieť ešte trochu doladiť aby to bolo lepšie. Ale som zatiaľ spokojná ako mi to išlo. Keď sme nemali veľa roboty, tak sme sa aj poprechádzali po jarmoku a kúpila som si tam novú arafatku. Pred desiatou večer tam bol aj ohňostroj, celkom pekný, ale nemal na ten čo som videla v Kanade :-)
Mali tam aj program dosť dobre spravený, vystupoval tam aj HEX, konečne som ich videla naživo :-)
Nabudúce keď pôjdem, tak si nesmiem zabudnúť foťák, aby som vám sem mohla dať fotky.
Keď budete na nejakom jarmoku, tak sa pozorne pozerajte, možno ma tam nájdete v nejakom stánku :-)

1 komentár:

  1. wow paráda, aj ja chcem vedieť robiť pukanceee, geniálna brigáda :)

    OdpovedaťOdstrániť