1. júna 2009

A je to tu!

Dožili sme sa toho! Všetko najlepšie milý blog, nech sa ti darí a nech ešte vydržíš dlhé roky a nech si ťa pozerá viac a viac ľudí! Už máš rok, ani sa to nezdá ako rýchlo to prešlo. Prekonal si so mnou veselé ale aj ťažké chvíle, bol si pri mne, keď som ťa potrebovala, nikdy si sa na mňa nevykašľal. Spríjemňoval si mi dlhé chvíle. Mám z teba radosť :-) Len tak ďalej!
(a chcem sa poďakovať všetkým, ktorí mi sem píšu komentáre)

3 komentáre:

  1. gratulujeeem, všetko najlepšie tvojmu bábätku :) btw doteraz nechápem ako sa ti to vtedy podarilo zrušiť celý google účet a s ním aj blog...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Síce trochu neskoro, ale predsa gratulujem. Len ho zas nevymaž z tohto sveta.

    Ľ.F.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už si nepamätám, kam som sa to vtedy prihlásila, ale stále mi chodili odtiaľ maily a dosť mi to zapĺňalo schránku, tak som to zrušila, a s tým sa mi zrušil aj blog :-)

    OdpovedaťOdstrániť