16. júna 2009

Svadba

Konečne som dorobila video z fotiek zo svadby. Bolo super. Bola to moja prvá svadba. Už sa teším na ďalšiu. Kto sa hlási ako prvý? Pozrite si video a komentujte. Dík :-)



Vydávala sa moja jediná sesternica Petra. Svadba nebola v kostole, ale v Primaciálnom paláci v Blave a oslava bola pri Pezinku v jednom hoteli. Krásna príroda, čistý vzduch, veľa zábavy. Síce som toho veľa nenatancovala, ale zato som sa dobre porozprávala. A teraz neviem kedy ich zas uvidím, lebo idú až na mesiac na svadobnú cestu.
Ale strašne sa k sebe hodia. Nie?

2 komentáre:

  1. krásny pár :) inak tá veta, že to bola tvoja prvá svadba vyznela troška divne, jak keby si sa vydávala ty :D a to kam idú keď až na mesiac?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta veta, to bol zamer.
    to bude trochu taka dobrodruznejsia svadobna cesta, idu tusim do Číny, Nepálu, Indie, Thajska, tusim vsetko :-) ja chcem ist s nimiiii :-)))

    OdpovedaťOdstrániť