1. júna 2010

4. Národné letecké dni

Boli ste už niekedy na leteckých dňoch v Piešťanoch? Ja sa priznám, že som tam teraz cez víkend bola prvýkrát. Ale nie ako typický divák, ale pracovne. Robila som v stánku pukance a cukrovú vatu. A keď bolo menej ľudí, sledovala som vystúpenia rôznych lietadiel a helikoptér. Moji kolegovia ale vraveli, že po minulé roky to bývalo lepšie, viac lietadiel a aj program bol lepší. Ja to neviem posúdiť. Mne sa to páčilo. Len som bola dosť ohučaná zo stíhačky, ktorá mala u nás premiéru. Ale typ vám nepoviem, lebo netuším, čo to bolo za stíhačku (tuším Eurofighter Typhoon). Ale hlučná bola teda dosť. A tie veci čo na nej predvádzal pilot....to som ani netušila, že také niečo je možné.



Zapamätala som si aj meno jedného pilota na malom lietadle. Volá sa Zoltán Veres, je z Maďarska, a ja som len pozerala s otvorenými ústami na jeho vystúpenie. Doplatila som na to síce popálenými rukami od pukancov, ale to nevadí. Hlavné je, že som videla jeho vystúpenie, na ktoré sú oficiálne vstupenky drahšie ako na Formulu 1. Ja som to mala všetko zadarmo a ešte som sa tam aj najedla :-)
(video z jeho vystúpenia som vám dala aj sem. ale nie je z Piešťan, to si môžete pozrieť na youtube). Je to proste macher, čo vám poviem.


A čo vám poviem o vojakoch? Jednoducho sexy. Neviem, či to robili tie uniformy, ale ja som si nemohla pomôcť a vždy, keď nejakí prešli okolo, som na nich len pozerala. Boli tam z rôznych plukov, ale aj takí, ktorí pôjdu čoskoro na misiu do Afganistanu. A to boli takí mladí chalani, nie o moc starší od nás.
Uniformy sú uniformy a ja som sa asi zaľúbila. Doteraz som ich neprávom odsudzovala. Ale to bolo tým, že v telke stále ukazovali, ako nejaký vojak nezvládol svoj život a zastrelil celú svoju rodinu a potom aj seba. Ale to záleží na charaktere človeka a ako zvládne rôzne situácie. Teraz mám na nich úplne iný názor. Ako som už písala, uniformy sú uniformy a z každého schopného chlapa robia ešte viac sexy chlapa :-D



Len škoda, že nám v nedeľu pršalo a museli sme skôr odísť. Možno by sa mi podarilo spraviť viac fotiek s vojakmi. Ale takto tu mám len jednu. :-(





P.S.1. všetko najlepšie ku Dňu detí :-)
Viem, že sem píšem presne po mesiaci, ale škola ma obmedzuje.

P.S.2. na novej kapitole sa už pracuje, ale mám obmedzený čas, takže neviem kedy ju sem pridám.

P.S.3. dúfam, že som vás aspoň trošku potešila tým, že tento blog stále žije, aj jeho majiteľka a že sem budem prispievať aj naďalej.

P.S.4. ak ste na leteckých dňoch ešte nikdy neboli, budúci rok určite choďte, stojí to za to. A nie je to ani v Bratislave kvôli tomu, že tam by museli rušiť lety a bolo by to oveľa nákladnejšie ako keď to robia v Piešťanoch. Bolo tam super, tak budúci rok nech vás tam vidím :-DDD

2 komentáre:

  1. juj ako ti závidím, aj lietadielka aj fešákov, ja som bola na leteckom dni len raz, vo vajnoroch, keď som ešte bola malinká, takže si pamätám akurát, že ma akýmsi zázrakom naši dostali aj do takého malého lietadla na vyhliadkový let, len ja a ujo pilot :D na budúci rok sa ale isto pôjdem pozrieť do piešťan, ak mi to niečo neprekazí, hlavne keď už dopravu teraz budem mať jednoduchšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja som tam bol tiež,tak ako po každé minulé roky.Ale tak isto pracovne.Takže viem a môžem porovnať úroveň,či kvalitu podujatia.Nedá sa povedať,že tento rok to bolo slabšie!Mne sa naopak zdalo,že to bolo najlepšie. Len ide o to, že každému sa páči niečo iné a má aj iné chute :-P
    Tento rok napríklad bolo viacej stíhačiek.Čo sa mne osobne veľmi páčilo. Ale napríklad chýbali Očovskí bačovia, alebo poľský akrobati.Takže to navádza na pocit,že to bolo slabšie.Lebo to je úplne iné predstavenie,ako iba tie stíhačky.Pre niekoho sa môžu zdať rovnaké a preto ja to už pre neho stereotyp. Ale tak nechajme sa prekvapiť, čo pre nás organizátori pripravia na budúci rok :-)
    A k tým vojakom. Uff, vždy sa mi páči, keď niekto tak zaujímavo píše na našu profesiu.Je to lichotivé.Vždy mi to vyčarí úsmev na tvári! ;-) Bodaj by sa to dalo aj nejak zužitkovať niekde... Ale poviem pravdu,po čase by sa vám to dievčatám zunovalo.

    OdpovedaťOdstrániť