22. júna 2010

Remember me

Toto počasie, aké teraz momentálne je, mi náladu teda nepridáva. Stiahla som si preto film, ktorý tomu tiež nepomohol, ale som rada, že som si ho mohla konečne pozrieť. Remember me je film, ktorý vo vás vyvolá zvláštne pocity. Z počutia som vedela o čo tam asi ide, ale ten koniec ma prekvapil. A musím sa priznať, že som si utierala aj slzy. Nie od dojatia alebo tak podobne, ale preto, lebo som si uvedomila, aký je život krehký a ľahko oňho môžeme prísť, ani nebudeme vedieť ako.
Nebudem tu písať o čom tento film je. Ak si ho chcete pozrieť, pozrite si. Odporúčam.
Herecké obsadenie bolo dobré. Konečne som zistila, že Robert Pattinson vie pracovať aj s mimikou tváre a vie sa aj rôzne tváriť. Dokázal, že charakterové postavy mu idú. Ale zo zaškatuľkovaného Edwarda sa asi len tak ľahko nedostane. Emilie de Ravin sa mi páčila v tejto role. Aj keď, stále ju "poznám" ako Claire z Lost. Pierce Brosnan je herec, ku ktorému sa asi nemusím vyjadrovať. Rola prísneho otca mu vyšla a zahral ju dobre.

Síce je to americký film a na konci je to ešte umocnené jedným dňom, na ktorý Američania nezabudnú, ale do tohto filmu sa to strašne hodilo. Ale nebudem prezrádzať.

Čo sa týka niekoľkých vecí, ktoré som si tak zapamätala, to by som vám mohla povedať. Keď sa dostane Rob (vo filme Tyler) do bitky, zrazia ho na zem a myslím, že ho to aj mohlo dosť bolieť. Veď keď vám padne hlava na betón, tak to už je niečo.
Najviac sa mi páčila scéna, ako naňho Emilie (vo filme Ally) vyliala hrniec so špagetami. To som sa smiala aj zo škodoradosti :-)








Nakoniec by som celý film zhodnotila asi takto: americká dráma, ktorá určite stojí za pozretie. Je to film, nad ktorým sa skoro každý zamyslí a určite nepadne do zabudnutia. Nie je veľa takých filmov, ktoré by som si chcela pozrieť aj viackrát, ale tento k nim nepatrí.










P.S. z tohto filmu som si zobrala jeho podnázov Live in the moments a dala som si ho ako názov svojho blogu. Neodolala som tomu :-)

3 komentáre:

  1. budem si to musieť konečne stiahnuť, aj tak nad tým už dlhšie rozmýšľam :) ale nemôžem si pomôcť ten patizón je taký bezďák, keď nie je nastylovaný ala edward :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. určite si to pozri. nebudeš ľutovať.
    a patizón je samostatná kategória. on vyzerá ako staroveký Grék s tou jeho tvárou a nosom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. akože konečne som si to pozrela... neriešme radšej to ako dlho mi to trvalo, ale tak trochu som si dnešný deň vybrala schválne, napadlo mi, že na záver roka bude taký film na zamyslenie dobrý, ale teda... akurát som si brutálnu depku privodila... a od plaču ma až hlava rozbolela, zúfalo úžasný film, áno zúfalo, pretože viem, že pre silný príbeh a skvelé herecké výkony si ho budem chcieť pozrieť viackrát, no tiež viem, že ma vždy rovnako dorazí a rozplače... možno keby tam nezakomponovali ten záverečný "deň", človek by sa zamyslel, ale nezotrvalo by to v ňom tak ako takto, keď je to až príliš reálne... rezonuje to veľmi, nielen to, že je život krehký, že si ozaj treba každý deň nájsť čas sa zastaviť a ľúbiť... život, rodinu, priateľov, okamih... takže vo mne vyvolal otázku koľko sa toho človeku musí stať, kým si to všetko uvedomí a koľko bolesti a straty jedna osoba dokáže zniesť a ešte stále žiť ďalej, nielen prežívať...
    ach, skrátka, veľmi silné a ozaj musím robovi uznať, že je dobrý herec, čo dobrý, výborný...
    a inak, najviac ľúto mi bolo tej malej, caroline... sčasti preto, že umelci prežívajú silné emócie síce aj prostredníctvom svojho umenia, no o to intenzívnejšie...

    OdpovedaťOdstrániť