21. júna 2010

Hups

Nejak to tu prestalo žiť. Ospravedlňujem sa všetkým, ktorí sem ešte z času na čas zablúdia. Ale konečne mám po všetkých skúškach aj štátniciach, tak už budem mať hádam čas sem prispievať.
Cez víkend som si zmenila s Mirkinou pomocou pozadie a celkový vzhľad blogu, keďže blogger konečne umožnil aj nejaké výraznejšie zmeny. Dúfam, že sa páči :-)

Pokračovanie k poviedke mám už vymyslené, už len hodiť to na papier, tak konečne sa dočkáte pokračovania :-) Nemohla som sa tomu venovať, pretože som písala poviedku, ktorú som poslala do súťaže, tak čakám, či s ňou uspejem. Ak si ju chcete prečítať, stačí povedať. Napíšem potom link, lebo ju nemôžem nikde zverejniť :-(

A teraz taká najhlavnejšia vec. Presne 1. júna oslávil tento blog DVA roky. A ja som si na to nespomenula, keďže som bola zaneprázdnená a len narýchlo som sem vtedy hodila článok z Piešťan. A dva roky je už dosť. To som sa po založení tohto blogu chystala do Kanady. Ach, to boli časy :-)
No, ale predovšetkým želám tomuto blogu ešte aspoň dva roky, možno úspešnejšie (aj pre mňa) :-)
Uvidíme, čo budúcnosť prinesie.

P.S. dnes je prvý letný deň :-)
síce to vonku tak nevyzerá, ale aspoň v duši môžme mať krásne (samozrejme, podľa možností a okolností)
Na rozžiarenie vám sem dávam summer hit od Jessyho Matadora. Ak vám to meno nič nehovorí, je to interpret z Francúzska, ktorý bol tento rok na Eurovízii. A tu je jeho finálová pesnička: (mne sa hrozne páči)

2 komentáre:

  1. bolo na čase, že sa blogger rozhýbal, radosť teraz chodiť a pozerať sa na vynovené blogy :) táto zelená variácia je super a to záhlavie je ozaj úžasné, závidím, že si to našla ty a nie ja :D
    pesničku poznám aj mne sa páči, ale mám aj lepšie vychytávky na toto leto :D
    teším sa teda na ďalšie príspevky, snáď tie naše blogy teraz trošku ožijú
    a všetko naj k narodeninám "bločik", netráp sa, že si zabudla, nie si tento rok jediná :D a som si istá, že vydrží ešte minimálne raz toľko a preskáče s tebou hlavne samé dobré veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juch aké je to všade nové a farebné :))) aj ja prajem všetko naj blogu a teda hlavne veľa príspevkov ;)

    OdpovedaťOdstrániť