3. novembra 2010

My second life in Canada (report 8)

Zdravím Vás. Ako sa máte? Ja krásne. ešte presne jeden mesiac (ja tu mám stále 3.11.) a budem mať narodeniny. Veľmi si prajem jeden darček, ale neviem, či sa mi to splní. Čo by ste mi dali Vy ak by ste mohli? Očakávam nápady :-)

Dnes som bola na ďalšom už z neviem koľkých pohovorov, ale toto vyzerá sľubne, tak uvidím budúci týždeň. Držte palce. Neskôr som išla do jedného z nákupných centier a začal sa hon na oblečenie. V sobotu idem totižto na Katarínsku zábavu (budú tam len Slováci a Česi) a nemala som si čo obliecť. Ale podarilo sa, hon bol úspešný a kúpila som si krásne šaty aj s topánkami. Možno niekedy sem dám aj fotku aby ste videli.

Neviem čo som ešte chcela. Aha. Ako ste sa mali cez tie dlhokánske prázdniny?

Idem spať, lebo dnešok ma totálne vyčerpal a už bude pol 12. Nemám rada nakupovanie. A sama nakupovať oblečenie, to je hrôza.

2 komentáre:

  1. joj no môj mozog sa konečne aspoň trochu reštartoval, tak snáď aj normálny komentár splodím, tie šaty chcem určite vidieť, musíš sem dať fotku, jednoznačne, palce budem držať, veď ti ich držím stále, tak dúfam, že to zaberie :)
    čo sa týka darčeka, tak neviem, ja by som ti dala koňa keby som mohla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čo sú to tie prázdniny?také slovo už nepoznám :D Ako darček určite koňa, toho frízana či jak sa volá tá značka, nič iné ma ani nenapadá :)
    A držím palce na pohovore!

    OdpovedaťOdstrániť