4. januára 2012

My second life in Canada (report 21) - 2012

Dovoľte mi privítať vás v novom roku 2012 a zaželať vám všetko len to najlepšie, aby sa vám splnili vaše sny a aby ste ho v zdraví prežili (aj keď Mayovia si myslia niečo iné... :))
Ako ste inak prežili Silvester? (a prežili ste vôbec? :))
Ja radšej ten svoj nebudem rozoberať, len vám poviem, že tak som sa nezabavila už poriadne dlho. Aspoň raz v roku treba hodiť všetky starosti a problémy za hlavu a užívať si... :)




No ale aby sme sa dostali k nejakým novým veciam, tak k nim rovno prejdem. Teraz piatok, čiže 30.12. som bola na hokeji, znovu. Ale bol to zápas mladých hokejistov do 20 rokov, World championship a bola som na zápase Slovensko vs. Švédsko, ale určite tušíte, ako to dopadlo. Nie veľmi dobre pre nás, samozrejme. Naši prehrali 9:1, takže aj keď sme mali slovenskú vlajku, moc nám nepomohla teda... Ale to je hra. Keď budem mať fotky, pridám sem nejaké...

Spomínaný Silvester ubehol ani neviem ako rýchlo, a to bolo toľko roboty okolo sviatkov, každý sa niekam ponáhľal, nestíhal a už je to fuč... Aj moje voľno je fuč...Takže som späť v zabehnutých koľajach a nejak sa mi do toho nechce. Veď komu by sa chcelo stále pracovať a dokonca bývať v robote :)

Inak sa chcem ešte ospravedlniť, že som vám sľúbila novú kapitolu, ale nemám ju dopísanú, lebo som bola celý týždeň chorá a nebola som schopná nad tým premýšľať. Ešte ani teraz mi nie je nejak bohvieako dobre, takže si na to musíte ešte počkať. A možno pridám naraz dve, uvidíte. Možno bude prekvapko :)

Pekný deň prajem a zas niekedy nabudúce :)


P.S.: ako ste si mohli všimnúť, tak tu na blogu vpravo mám také okienko, ktoré sa volá ShoutMix, kde ste mi mohli písať odkazy. Doteraz bolo zadarmo ale s príchodom novej verzie to spoplatnili, takže v najbližších dňoch to vymažem z blogu. A neviete o niečom podobnom, čo je stále zadarmo? ďakujem

3 komentáre:

  1. všetko dobré do nového roku, moja :) pevne verím, že sa Mayovia mýlili, pretože pri tom aký náročný rok ma čaká, by ma fakt naštvalo, ak by bol ozaj práve tým posledným... anyway, sorry, že som sa neozvala, doma je to vždy o hubu, zajtra (6.) letím späť do Sevilly a až do februárového návratu a vlastne aj potom do konca marca má čaká nehorázne veľa roboty, ale jednoznačne si musíme nájsť čas a zmáknuť dáky skype call ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko dobré do nového roku aj tebe ;)A Mayom sa podľa mňa len ďalej nechcelo ten kalendár vymýšľať, v nejakom roku to stopnúť museli... http://9gag.com/gag/1409414 :D
    Sviatky asi každému zbehli až príliš rýchlo, ale tak čo už narobíme... len nabehnúť na staronový rytmus a tešiť sa na niečo ďalšie... :)Ja sa v práci medzi skúškami utešujem tým, že pôjdem na týždeň lyžovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skype call dáme určite niekedy, aj túto nedeľu napríklad :)

    ten obrázok Mayov som videla a stále sa na ňom strašne smejem... :)))

    ja som rada, keď prežijem každý deň bez úrazu, lebo decká sú niekedy dosť agresívne a ja chúďa ich musím zvládnuť... dúfam, že moje také rozmaznané nebudú, lebo by ma fakt porazilo :)

    OdpovedaťOdstrániť