1. februára 2012

Topánky

Tak tu ich máte teda. Kvalita 0 bodov, ale keď ja mám teraz len môjho staručkého chudáčika Sony Ericsson-a, už asi 6 rokov,... tak si domyslite kvalitu :)
Nič iné som nenašla doma, s čím by sa dali odfotiť...
Tak čo na ne hovoríte?



4 komentáre:

  1. sú nádherné... chválim výber...
    milujem topánky na opätkoch... hoci na nich poriadne neviem chodiť(hlavne dlhšie :D), cítim sa ako žirafa(prečo sú dnešní chalani poväčšinou nízki?:D) zbožňujem ich proste :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja tiež neviem poriadne chodiť na vysokých opätkoch, ale povedala som si, že už by bolo načase sa to naučiť :)
    a s tou výškou mám tiež problém a tiež si kladiem tú istú otázku, prečo sú chalani nízki?
    a ďakujem. ja som rada, že som na ne natrafila, lebo zohnať moju veľkosť a ešte aby sa mi páčili, tak to je bojová úloha na celý deň. a kúpila som ich v poslednom obchode v ktorom som sa bola pozrieť, že či náhodou... a zatiaľ som spokojná s nimi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. baby a stretli ste už vysokého španiela? tu si pripadám ako žirafa aj v balerínkach nieto ešte na opätkoch :D ale inak tiež milujem ten pocit na vysokej nohe, klopkať si dôležito po chodníku :D nádherné sú tie topánky a len dúfam, že ich raz uvidím na tebe aj naživo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. totálne úžasné :D ja si nemyslím, že viem zrovna nejako výborne chodiť v topánkach na podpätkoch, ale milujem ich, pretože k mojim úbohým 160-tim cm pridajú o niečo viac, tak si nepripadám ako trpaslík :D

    OdpovedaťOdstrániť