1. júna 2012

MDD a ešte niečo viac

Deti moje, všetko najlepšie vám želám k dnešnému krásnemu sviatku. A aj sebe :)  Predsa len budeme stále deťmi, do konca života, tak aspoň raz za rok si ho oslaďme, máme na to právo... :)

A dnes je aj iný špeciálny sviatok. Neoslavuje ho síce nikto živý, ale ja ho ako živého niekedy vnímam. Hlavne keď prispievate aj vy svojimi komentármi. Dnes má totiž tento môj blog 4. narodeniny. Krásny vek, čo? Pomaly už začal aj do škôlky chodiť, tak ho tam snáď naučia, ako sa prispievajú nové veci a možno ho aj nejaké nové veci napadnú, s ktorými sa bude chcieť raz za čas podeliť. Tak mu želám všetko najlepšie, nech tu s nami ešte pobudne nejaký ten rôčik, samozrejme s novými a novými príspevkami, nech má vždy nejakých návštevníkov, ktorí by ma posúvali v písaní dopredu a nech tu pribúdajú hlavne príspevky s mojimi zážitkami z Kanady. Nie som až taká náročná, tak by sa to mohlo splniť a takto o rok sa tu hádam stretneme znovu, pri rovnakých príležitostiach (koniec sveta neberieme do úvahy...)






HAPPY BIRTHDAY MY DEAR BLOG!

1 komentár:

  1. Oneskorene veľa úsmevu k MDD! :) A plnú náruč nápadov a zážitkov, s ktorými sa cez oslavujúci blog s nami podelíš! ;)

    OdpovedaťOdstrániť