24. januára 2013

My second life in Canada (report 31) - čo priniesol január

Už ani neviem kde som skončila v príspevku minule.... jáááj, už viem, bol koniec roka a ja som mala zasa jednu z tých svojich super nálad...ale to bolo už dávno. Počas týchto skoro 4 týždňov sa mi nálada zlepšila trošku, ani sama neviem prečo. Veď v robote to je stále to isté, len tento týždeň bol tak strašne pomalý, že sme nemali čo robiť. Ale máme jednu novú, ktorú musím zaúčať ja, zasa, tak som zvedavá, ako jej všetko pôjde a hlavne ako dlho tam vydrží. A inak je to Native, ale z toho indiánskeho má len to, že je trošku tmavšia a má čierne vlasy. A vôbec nevyzerá na svoj vek. Normálne má 36 ale tipovala by som jej tak maximálne do tých 30. A to, že má dve deti, 17 a 13, by som už teda vôbec nepovedala... ALe zatiaľ je fajn, tak hádam jej to vydrží, lebo vysvetľovať každé dva týždne niekomu novému čo sa ako robí a s peniazmi ako treba zaobchádzať.... no dovi dopo. Táto aspoň hovorí od narodenia po anglicky, tak je to lepšie.



V mojom súkromnom živote sa toho veľa nezmenilo. A o tom, čo hej, radšej nebudem hovoriť, možno niekedy nabudúce...

Ocino je stále na Slovensku a netuším, kedy príde naspäť. Spolubývajúci sa ešte stále neodsťahovali, ale vybavujú veci okolo nového domu, tak som zvedavá, kedy mi oznámia dátum.

Ale aby ste nepovedali, že skoro žiadne fotky na ktorých som ja tu nemám v poslednom čase, tak sem dám pár takých trošku umeleckých. Neviem či som spomínala, ale bola som na fotení, ktoré som vyhrala (to by som nebola ja, však? :)) a tu je výsledok...









A aby som nezabudla, včera sa konala prvé stretko Slovákov (a Čechov), ktoré sme zorganizovali na našej facebookovskej stránke týkajúcej sa noviniek a informácií užitočných pre nás, čo sme v Calgary. Dopadlo to super, nemôžem sa sťažovať. Bolo nás tam asi okolo 15, ale to sa hádam postupne zvýši. Prvé stretko je prvé stretko... spoznala som tam kopec nových ľudí, niektorých som už aj poznala... a tak. Bolo to fajn sa takto stretnúť a pokecať s niekým v rodnom jazyku. Angliny mám dosť v robote každý deň, doma toho moc nenahovorím...

A dnes sa ma v robote pýtali, čo to mám na uniforme. Taký malý odznak v tvare slovenského znaku, ktorý mi mamina poslala z domu. Mám to tam pripnuté preto, aby sa ma nepýtali všetci, či som z Ruska alebo z iných krajín okolo. Len na to nemôžem zabudnúť, keď dám veci prať. To by som to už asi nenašla nikdy...

A vy ako trávite mesiac po Vianociach? Lyžovačky, voľno, dovolenky?

1 komentár:

  1. tie fotky vyšli ozaj super :) a dúfam, že tá "indiánka" u vás vydrží, čo najdlhšie, lebo to budeš mať úplne super byť neustále v kontakte s natívcom, možno aj nejaký pekný prízvuk pri nej pochytíš :)
    P.S. len pekne ďalej rozširuj povedomie, ale hanbu robíme len Rusom :D
    a ako sa v novom roku mám? nuž všelijak, hlavne pracovne, ale aj tak mám stále pocit akoby som stála na mieste, chcelo by to zmenu... uvidím ako mi to bude najmä finančne vychádzať, ale dúfam, že by ma mohol zo stereotypu vytrhnúť práve napríklad taký výlet do kanady :)

    OdpovedaťOdstrániť