31. decembra 2012

My second life in Canada (report 30) - bilancie roka 2012

No, ani neviem, kde začať. Tak pekne po poriadku, od začiatku roka.
Ako to už u mňa býva zvykom, vždy na konci roka si sľubujem, čo všetko v nasledujúcom roku spravím alebo kam pôjdem... skrátka veľké plány do budúcna. Lenže človek mieni, Pán Boh mení. A tak zmenil aj moje vysnívané plány.



Hneď v januári som odišla z roboty, kde som robila nanny.... nikdy viac to už asi robiť nebudem.... ale aspoň mám skúsenosť s rozmaznanými kanadskými deckami. Po tomto nasledovalo obdobie takmer nič nerobenia a hľadania si novej roboty. Samozrejme som chodila aj na hory, takže som sa až tak nenudila. Okrem toho som chodila pomáhať aj do slovenskej pekárne, kde to bolo niekedy dosť busy, ale dalo sa. Síce niekedy som chodila aj po polnoci domov a začínala som tam ráno, ale to nevadí. Všetko sa vždy postíhalo, tak to bolo fajn.

Lenže vtedy som mala aj také divné obdobie, lebo som tu zas zostala od Vianoc sama, naši na mňa tlačili aby som si čo najskôr našla robotu... tak si asi viete predstaviť, ako mi bolo. Ale už je to za mnou, aj keď to teraz tiež nie je ideál. Ale o tom potom.

V apríli som bola na dovolenke v horách cez Veľkú noc, kúpala som sa v bazéne keď na nás snežilo, tak to bolo úžasné. Ale odvtedy sa všetko zmenilo. Našla som si robotu v kasíne, kde som doteraz, vzťahy medzi mojimi kamarátmi sa zhoršili, ale to nebudem rozoberať. Každý sme nejakí a niektorí si až po čase uvedomia, čo strácajú...

No a odkedy robím v kasíne, snažím sa šetriť peniaze. Lenže pár vecí som si odoprieť nemohla. Napríklad som si kúpila najprv nový telefón, potom tablet a teraz naposledy nový foťák. No nekúpte to, keď to má dobrú cenu a ja som po novom foťáku túžila už dávno. A keď si ešte poviem, že to sú moje vlastné veci (nie lacné), tak som spokojná :)

Lenže to šetrenie mi nevydržalo moc dlho, lebo našim som domov kúpila novú chladničku, okrem iného... tá stará bola asi tak stará ako ja, čiže už bol čas na zmenu... :)

A aby sa neporušila tradícia, znova som tu zostala od polky decembra sama. Ocino odišiel domov a vôbec neviem kedy sa sem vráti. Tak Vianoce som netrávila v dome so spolubývajúcimi ako minulý rok, ale radšej som išla k známym. Nejak som ich prežila, lebo to nie je to, čo bývalo doma. Ale už som si zvykla. Btw, toto boli moje tretie Vianoce, ktoré som nebola doma... Rovnako ako dnes, na Silvestra. Ráno som bola ešte v robote, lebo očakávali, že bude strašne busy day, ale nakoniec som sa tam normálne nudila, tak som odišla skorej domov. A teraz som doma sama, len s fľašou šampusu, ktorý som začala piť, keď som oslavovala s našimi váš Nový rok. Na ten náš si počkám ešte hodinu a potom pôjdem spať. Ale mám teraz dva dni voľna, tak si to užijem. Hudba bude naplno, keďže som sama doma a možno si niečo uvarím...


A týmto príspevkom by som vám chcela samozrejme zaželať všetko len to najlepšie v novom roku, veľa šťastných chvíľ, užívajte si kým môžete a prežívajte každý deň naplno...  AU REVOIR



1 komentár:

  1. cítim to v kostiach, že tento rok bude konečne iný, tak tomu verme :)

    OdpovedaťOdstrániť