3. decembra 2012

Happy birthday!

Presne tak. Všetko najlepšie k narodeninám prajem majiteľke tohto blogu, čiže mne. Michaela je moje meno a práve dnes som dovŕšila 24 rokov... ale asi vyzerám tak strašne mlado, lebo v robote mi hádali najviac 21 a podaktorí aj 19... tak neviem teda :)





A možno sa aj pýtate, čo je so mnou. Nuž, žijem si tu svoj "kanadský sen". Teda aspoň sa snažím o nejakú napodobeninu spokojného života. A myslíte, že mi to vychádza? Ani zďaleka. Teda mne to tak nepríde, že by sa mi darilo nejak extra. Najviac ma štve, že z roboty ma nechcú pustiť domov ani na Vianoce na dva týždne. Tak ich tu zas budem tráviť sama, len na Skype s našimi budem, lebo ocino ide domov ako každý rok. Takže sa strašne teším.... A možno sa toho ani nedožijeme, veď koniec sveta sa blíží... Už len nejaké dva týždne a bude pokoj :)
A inak sme konečne poslali žiadosť o trvalý pobyt ak by to niekoho zaujímalo. Lenže zasa super vec, že mňa už nepočítajú do rodiny, takže ja si to budem musieť podať sama za seba. Ale to vážne netuším, že kedy... Takže na ten trvalý pobyt si ešte počkám nejaký ten čas. Tak zatiaľ teda toľko, len aby ste vedeli, že stále žijem a sľubujem, že do konca roka pribudne ešte nejaký ten príspevok aj keby čo bolo... :)

2 komentáre:

  1. Ahoj Miša, všetko najlepšie k narodeninám, veľa zdravia, šťastia, lásky, nech sa ti splní všetko, čo si želáš :)
    Škoda, že neprídeš na Vianoce :(
    Prídeš aspoň niekedy inokedy?
    Maj sa pekne v tej Kanade :) inak aj nám dnes nasnežilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prajem všetko najlepšie k narodeninám, síce oneskorene, ale o to viac ti želám nech sa plnia tvoje sny :) A k tomu, že nie všetko vychádza k tej životnej spokojnosti, myslím že je obdivuhodné ako si tam vedieš a nestratíš sa aj keď nemáš pri sebe blízkych, ber to proste ako začiatky, ktoré sú vždy ťažšie, postupne to určite pôjde k lepšiemu ,)

    OdpovedaťOdstrániť