3. decembra 2014

Hepi bŕsdej tu mííí...

Rok sa s rokom stretol a je tu znova december. A dnešok nie je hocijaký, ale dnes mám narodeniny. Neviem či to je nejak výnimočné, vôbec nemám pocit, že mám narodeniny. Neviem prečo, ale je to pre mňa úplne normálny deň ako každý iný. Minulý rok som oslavovala štvrťstoročie, čo bolo pre mňa prekvapivé zistenie :)
Dnes oslavujem 26. Nemám rada párne čísla, tak dúfam, že celý tento rok do budúcich narodenín prežijem v zdraví a pohode :)
Nemám nejak náladu na písanie ani múza ma nejak nenavštívila, ale čoskoro napíšem, ako sa mám posledné mesiace a čo prežívam. Teraz si idem dať za pohárik kvalitného Tatranského čaju a hor sa do pozerania filmu :)




Okrem mňa majú dnes narodeniny napríklad aj Ozzy Osbourne, Amanda Seyfried, Brendan Fraser alebo Julianne Moore...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára