4. januára 2011

I fell in love

Presne ako hovorí názov príspevku. Zamilovala som sa. A nie do hocikoho. Dokonca si neviem ani vybrať :-)
Všetky tri majú niečo do seba.
Reč je o skupine One Republic. Teda konkrétne o ich troch pesničkách. Prvá, All the right moves, je úplne dokonalá a moja obľúbená. Milujem ten klip, hudbu, proste všetko.
Druhá, ich nová, Good life, má zas v sebe niečo, čo neviem vysvetliť. Skrátka sa dobre počúva. A to pískanie tam je úžasné.
A tretia, Secrets, sa mi páči ani neviem prečo. Možno kvôli textu, neviem. Ale aj melódia je super.

A čo hovoríte vy? Ktorá sa vám najviac páči?







Na koniec musím napísať, že One Republic sa mi páčia najmä preto, lebo ich hudba je skutočná. Viete, ako to myslím. Hrajú na skutočných nástrojoch a nie je to len nejaký výtvor všelijakých skomolených melódií. Sú skrátka super :-)


A aby som nezabudla, onedlho budú mať koncert vo Viedni. Konkrétne 18.4. 2011 a vstupné stojí "len" 35€. To už budem doma, tak by som strašne ale strašne chcela na nich ísť. Kto mi zabezpečí vstupenku aj odvoz? (na vstupenku by som aj mala, ale ak viete zohnať lacnejšie, tak neváhajte :-)).Budem mu nadosmrti vďačná. A kto tam so mnou pôjde?

2 komentáre:

  1. no priznám sa, že neviem, ozaj sú všetky tri skvelé... ale už ked by som si teda mala vybrať tak asi all the right moves, to je taká srdcovka, úplne mi pasuje k dalšej srdcovke - k tudorovcom, aj tým klipom a tak nejak všetkým, takže pre mňa asi tá :)
    a akože ja by som aj išla, ale šak to sú nehorázne peniaze...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. all the right moves je úplne úžasná, milujem ten klip, veď vieš.
    jáááj, keby tie peniaze boli. takto blízko ich mať a nevyužiť šancu vidieť ich naživo

    OdpovedaťOdstrániť