14. júla 2011

My second life in Canada (report 17) - zážitok na celý život

Ahojte! Tak sa znova ozývam s ďalšími zážitkami, ktoré som zažila počas týchto takmer dvoch týždňov. Skončila som pri tom, že sme prišli z BC celí spálení od slnka. Teraz je to už lepšie, dokonca som zhnedla, takže vyzerám trošku lepšie :)


Celý minulý týždeň ste v meste nevideli nič iné, len samé reklamy na Stampede, ktorý práve prebieha. O ňom som písala už pred 3 rokmi keď som tu bola. Ale zhrniem to asi tak, že je to 10-dňová show plná koní, kovbojov, súťaží, koncertov... Začiatok bol minulý piatok, čiže 8.7. A práve o tom vám sem chcem napísať. 

Keď som sem išla pred tými troma týždňami, ani vo sne by ma nenapadlo, koho na Stampede uvidím. Ako vedela som, že sem majú ísť, do Kanady, ale že pôjdu aj na Stampede... To som sa dozvedela pár dní pred tým. Pýtate sa koho som to videla naživo? O ničom inom sa tu nepísalo (možno aj inde, nie len tu v Kanade, neviem), len o tom, že prvá zahraničná cesta novomanželov princa Williama a Kate je práve tu. Takže z toho vyplýva, že som videla ich. Boli len 3 metre odo mňa. Síce v aute, ale boli. Zážitok to teda bol. Ale ich kolóna išla dosť rýchlo, tak som rada, že mám aspoň jednu fotku a video mám tiež, ale nie je to bohviečo. Hľadať ich v ktorom aute sú a ešte aj dávať pozor na kameru, aby boli v zábere, to dá zabrať. Ako nebolo to zlé vidieť ich naživo, len keby išli trochu pomalšie. To musím ísť až do Kanady, aby som ich videla naživo? :)

hádam ho vidíte. vzadu sedí William a vedľa neho je Kate, ale tú nevidno







Oni vlastne odštartovali celý sprievod, Stampede parade, kde bolo strašne veľa koní, vozov, všelijakých umeleckých skupín, hudobníkov, armáda, námorníci, Indiáni... Skrátka všetko možné. Už som to zažila dvakrát, ale chcela by som sa ísť niekedy pozrieť aj na súťaže, ktoré prebiehajú teraz. Čiže rodeo na býkoch, koňoch, preteky vozov,... Predstavte si typický Wild West prenesený do súčasnosti a máte to :)
O tri dni to končí a ja som ešte nikde nebola :(  Možno niekedy nabudúce, a možno aj s niekým...

A teraz druhá časť tohto príspevku. Minulý týždeň som si našla prácu. Alebo skôr práca si našla mňa. Pracujem ako aupairka. Starám sa prakticky len o tri deti. Z toho dve sú dvojičky, 6 mesačné baby a jeden je chlapec, 3-4 ročný. A je to indická rodina, ale sú mladí, bývajú tu už dlhšie, takže nie je to taká typická indická rodina, ako v Indii. Zatiaľ je to fajn, aj keď je to len na pár hodín denne. Keď mám tie malé na rukách, je to také divné. Doteraz som nemala možnosť robiť s takými malými, a teraz mám hneď dve. A tie ich malé ručičky,... Najkrajšie sú, keď ich nakŕmim, potom sa na mňa usmievajú keď sa s nimi hrám a potom pomaly zaspia. Vtedy nemajú chybu. A na to, že sú dvojičky, sa na seba vôbec nepodobajú. Jedna má tmavé vlasy a druhá bledšie. Aj v tvári sú úplne iné. A o správaní ani nehovorím. Jedna je úplný ideál, skoro vôbec neplače, kdežto tá druhá si vyžaduje stále pozornosť. Je to taká skúsenosť do budúcna, keby som mala ja niekedy deti (niekedy znamená v ďalekej ďalekej budúcnosti).
Ok, musím ísť. Možno neskôr ešte niečo doplním, teraz nemám veľa času.
Pekné prázdniny a leto :)

3 komentáre:

  1. oooo drobátka :)))))))) to je mi paráda, keď budeš môcť tajne ich odfoť :D
    a williama by som závidela keby už nemal Kate, takto len gratulujem k zážitku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no teda, William a Kate?? Závidím :)
    Ach čo by som ja dala za nejakú tú prácu, tu na Slovensku, konkrétne v Žiline nič nie je voľné... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No Williama a Kate ... zas nejak moc ze by soom tuzila ich vidiet. .. ale ked to je nahoda =D tak to uz hej... skor by som chcela vidiet tie dvojicky =D to musela byt sranda s nimi.ale ja neviem ci by som to zvladala.. asi aj makacka.

    OdpovedaťOdstrániť