1. júla 2011

Posielam pozdrav

Ahojte! Na úvod by som vám chcela oznámiť, že som znova v Kanade. Už presne týždeň. Nemám nejak veľa času, aby som vám tu vypísala všetko, čo som za ten čas čo som sem nič nepridala, prežila. To až nabudúce. Neviem či sa sem cez víkend dostanem, pretože ideme na výlet do hôr. Ale sľubujem, že keď sa vrátim, zreferujem vám všetko dôležité a asi aj pridám novú kapitolu k poviedke. Už by sa patrilo, že? :)
Tak sa teda majte a užívajte si prázdniny, vy školopovinní. Kým môžete.

P.S.: vaše blogy obehnem a napíšem komentáre. Sľubujem. Ale až keď sa vrátim.

3 komentáre:

  1. Super, už mi to chodí na mail :))) Tak aspoň budem vedieť ako sa máš ;-) My zatiaľ plánujeme Betkinu a možmo aj Mirielkinu oslavu narodenín...
    Inak ten ten obrázok je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to oslávte aj za mňa. škoda, že tam nebudem :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak sme oslávili tie Betkine narodky :) boli sme dokonca aj u Peti na noc :)
    To obláčikové pozadie je super ;-)

    OdpovedaťOdstrániť