2. októbra 2009

John Logan Bartholomew

Viem, že ste netrpezliví ale na ďalšiu kapitolu si ešte chvíľu budete musieť počkať. Nejak sa mi nedarí pokračovať. Počas štátnic som vyšla z cviku :-)
Čakanie vám spríjemním aspoň profilom ďalšieho herca, ktorý sa mne osobne veľmi páči.
Neviem, či ho poznáte ale ak nie, rada vám ho priblížim. Aspoň trochu.

Logana som prvýkrát videla na Hallmarku vo filme Love´s enduring promise asi 4 roky dozadu. Hneď sa mi zapáčil, hlavne jeho modré oči. Len škoda, že na internete som o ňom toho veľa nenašla, teda, dalo by sa povedať, že skoro nič. Viem o ňom len toľko, že sa narodil 9. 2. 1984, v Galione, Ohio. Preslávil sa najmä v 7 filmoch v sérii Love Comes Softly, ktoré bežali na Hallmarku. Boli to také pekné romantické filmy. V 4 z nich hral hlavnú postavu menom Willie LaHaye.


Okrem toho som ho zazrela aj v CSI: NY - Some buried bones, kde "hral" zavraždeného študenta, ktorý si privyrábal tým, že robil skúšky za iných. (nepovedal tam však ani jedno slovo :-) ).
Ďalej u nás bežal aj seriál V tieni zločinu, ktorý som však nevidela, tak vám nemôžem povedať, koho tam hral. Ale asi niekoho len v jednej časti.

To je asi všetko, čo o ňom viem. Nepodarilo sa mi toho viacej nájsť. Škoda. Ale musíte uznať, že je pekný :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára