9. októbra 2009

Nový design


Je tu jeseň a ja som sa rozhodla, že je konečne čas na zmenu. Tento design robila Miriela, za čo jej veeeľmi pekne ďakujem (ja sa v html odkazoch neviem orientovať) ale obrázok som po dlhom hľadaní našla ja :-). Pekné, že?

3 komentáre:

  1. absolútne nemáš za čo, ten obrázok je geniálny tak už bola len radosť trochu sa s tým pohrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný design Miriela.
    Tu sa nehovorí Autumn, ale Fall a včera som zistil prečo. Bolo 9.Oct. a ráno bolo mínus 10. Dokonca ešte fungovala závlaha trávnikov, čo pri tých mínusových teplotách vyzeralo dosť zaujímavo. Keď som sa vracal z práce, tak som sa brodil kopami opadaných listov. Všetky (skoro) boli na zemi. Tak preto je jeseň Fall. Trochu divná jeseň (mínus 10), že? Ľ.F.

    OdpovedaťOdstrániť