12. októbra 2009

Super deň


Po dnešnom "nádhernom" dni mám dosť. Domov prídem celá premočená, pretože som nestihla vlak kvôli profesorke, ktorá nás tam držala dlhšie. Našťastie, spolužiak nás zaviezol autom k privátu, kde bývajú moje dve spolužiačky. Tam som pobudla hodinu a pol. Skoro nám tam vybuchla mikrovlnka, ale nevadí :-)
Prídem domov a tam sa dozviem, že treba dať do poriadku vodu v záhrade, nachystať to všetko na zimu aby s tým bol pokoj. Lenže, ako to u nás už býva zvykom, vyskytli sa menšie komplikácie, ale nakoniec sa všetko vyriešilo.
Jediné, čo ma dnes potešilo, bolo to, že som videla náhliac sa v daždi zo školy do auta jedno krásne auto, určite vám je známe :-) (len samozrejme v striebornej farbe)
(Volvo C30 wine colour)

2 komentáre:

  1. no moja ani ja som sa dnes nenudila, doma ráno lialo, v bb lialo a ja s mrte vecami pomaly nemala ako držať dáždnik, bola som jak taký rambo, do všetkého som vrážala, zrážala a spol. :D
    ale aspoň že si pekné autíčko videla
    sa mi tuším viacej páči v tejto "vínovej" ako edove strieborné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj dnes to bolo na hlavu počasie. ale nech. ako hovorí jeden citát: každé počasie je dobré, len človek sa nevie prispôsobiť. :-)
    aj mne sa viac páči takáto farba, aj keď strieborné autá ako také mám radšej

    OdpovedaťOdstrániť