31. októbra 2009

Cause an effect

Túto pesničku, keď som prvýkrát započula, pomyslela som si, že zas ďalší rap, čo je úplne mimo mojej sféry pesničiek, ktoré počúvam. Ale keď som ju počúvala dlhšie, začala sa mi aj celkom páčiť. Má taký zvláštny nádych. Ako si môžete všimnúť, v klipe sa objavujú len tri farby: čierna, biela a červená. Neviem, možno to má nejaký hlbší zmysel.
Ale najzaujímavejšie na tom je, že to režíroval nie spevák, ani hudobník, ale herec. Presnejšie austrálsky herec, ktorý, bohužiaľ, minulý rok v januári zomrel. Áno, ak hádate, že to bol Heath Ledger, hádate správne.



Trojminútové video k piesni Cause An Effect rapera N'Fa, známeho aj ako No Fixed Abode, nakrútili na jednu kameru v garáži Heathovho domu v Sydney krátko pred jeho smrťou v januári 2008.

N'Fa, predtým známy ako Nfamas z austrálskej hip-hopovej formácie 1200 Techniques, sa narodil v Londýne, no vyrastal v Perthe na západe Austrálie. S Ledgerom boli kamarátmi z detstva.

"Heath to režíroval veľmi dobre a výsledok ma skutočne teší ...Viem, že Heatha práca tešila," doplnil. Video predstavili aj v rámci spomienky na Ledgera na filmovom festivale v Ríme, ktorý sa konal od 15 - 23. októbra. Ledger sa predtým postaral aj o videoklipy gitaristu Bena Drakea alebo americkej alternatívnej rockovej skupiny Modest Mouse.

Môžem skonštatovať, že ak sa vám aj táto pesnička nepáči, určite si ju vypočujete, už len zo zvedavosti :-)
Klip je podľa mňa spravený kvalitne a je aspoň vidieť, že Heath robil svoju robotu dobre, s čím asi súhlasíte aj vy.
Keby tu tak bol aj teraz. :-(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára