1. novembra 2009

Výnimočná udalosť

Oslavuje sa. Toto je už stý príspevok. Už by to mohlo byť dávno pradávno, keby som mala svoj starý blog. Ale čo už. Šikovným patrí svet :-)
Neviem ako by sme to mohli osláviť, tak vám dám bojovú úlohu niečo zaujímavé vymyslieť. Očakávam vaše silno kreatívne nápady.
A aby ste neobišli naprázdno, hodím vám sem jednu fotku na ktorej som s "patizónom". Že nám to spolu sekne? :-)))

4 komentáre:

  1. jeeeeeej vyzeráte ako párik z nejakého 18./19. storočia :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj mne to hneď napadlo :-)
    len sa mi nepáči, že on je tmavší ako ja a nedá sa s tým nič robiť :-(
    ale páči sa mi to

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D gratulujem k stému príspevku aj k chutnému zdravému (zeleninovému) partnerovi :D vám to sekne len on sa nejak znechutene tvári, že ty mu nechceš dať najesť? priznaj sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem :-)
    práveže on je najedený, len nerád sa fotí, a toto si musel vytrpieť, chudáčik :-)

    OdpovedaťOdstrániť