17. novembra 2009

Normálny chlap vs. Edward Cullen

Pomaly ale isto sa blíži čas, kedy v kinách uzrie svetlo sveta druhé pokračovanie Twilightu, Nov. Určite sa na to všetci tešíte a nemôžete sa dočkať, veď je to Twilight :-)
Aby som vám to čakanie trošku skrátila, hodila som vám sem pár viet, ktoré som našla na internete. Enjoy.
P.S.: prečo nikde v okolí žiadny taký dokonalý chlap nie je? stále musíme len snívať a snívať :-(

(obrázky len ilustračné, k normálnemu chlapovi som nenašla žiadny, tak aspoň toto)


Normálny chlap by povedal: "Milujem Ťa, baby!"
Edward Cullen by povedal: "Si môj život."

Normálny chlap by povedal: "Myslím, že som sa zamiloval."
Edward Cullen by povedal: "A tak sa lev zamiloval do jahniatka."

Normálny chlap by povedal: "Tvoje vlasy vyzerajú ako kopa sena; bež si ich učesať!"
Edward Cullen by povedal: "Tvoje vlasy vyzerajú ako kopa sena, ale mne sa to páči!"

Normálny chlap by vybral náhodnú pieseň od náhodného autora a venoval by vám ju.
Edward Cullen by vám zaspieval pieseň, ktorú pre vás napísal po čase hrania na piano.

Keď zomrieš, normálny chlap si nájde inú.
Keď zomrieš, Edward by sa zabil, pretože život bez teba nestojí za to.
"No, nemal som v úmysle žiť bez teba." Prevrátil oči, akoby bol tento fakt nad slnko jasnejší. "Ale nebol som si istý ako to spraviť - vedel som, že Emmet ani Jasper by mi nikdy nepomohli... tak som si povedal, že by som možno šiel do Talianska a spravil niečo, čím by som vyprovokoval Volturiovcov."

Keď opúštaš dom, normálny chlap by povedal: "Ahoj, maj sa."
Keď opúštaš dom, Edward Cullen by povedal: "Vráť sa ku mne, láska."
Usmieval sa na mňa mojím obľúbeným úsmevom. "Vráť sa späť ku mne."
"Vždy."

Keď sa vrátiš späť domov, normálny chlap by pozeral telku a ani by si to nevšimol.
Keď sa vrátiš späť domov, Edward Cullen by Ťa privítal hraním na piano. Hral by pieseň len pre Teba.
Normálny chlap by na teba čakal, aby si mu urobila raňajky.
Edward Cullen by ti robil raňajky každý deň.

Keď ste spolu na večeri, normálny chlap by neodtrhol oči od sexy čašníčky.
Edward Cullen by ani nespozoroval, že čašníčka bola žena.

Normálny chlap by po čase šoférovania držal jednou rukou volant a druhou rádio.
Edward Cullen by po čase šoférovania držal jednou rukou volant a druhú by mal spojenú s tou tvojou.

Keď ste obaja vzdialení na rôznych miestach, normálny chlap by povedal: "Chýbaš mi."
Keď ste od sebe vzdialení na rôznych miestach, Edward Cullen by povedal: "Je to ako keby si si vzala časť zo mňa."

Normálny chlap by nespozoroval a nestaral by sa, keby si mala nočné mory.
Edward Cullen by ti spieval pokým by tvoje nočné mory nezmizli.
"Chceš aby som ti spieval? Budem ti spievať celú noc, pokým to nezaženie zlé sny preč."

Normálny chlap to robí s každou.
Edward Cullen len s jednou jedinou.

Normálny chlap ti kúpi kvetiny a čokoládu.
Edward Cullen ti kúpi auto.

3 komentáre:

  1. akože lol :D zomieram od smiechu, fakt geniálne, aj keď trocha nezvyk čítať pasáže z twilightu po slovensky :D ale ja som napr. skromná mne by stačil normálny chlap šmrncnutý edwardom cullenom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj mňa to dosť pobavilo.
    v češtine sa mi to viac páčilo, mne to tiež pripadalo čudné po slovensky, ale dalo sa.
    mne by zas stačilo, keby som mala takého chlapa, čo by bol krajší ako Edward a trošku menej sladký ako on. a bol by len môj :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. haha to bolo úžasné to ho vystihuje a to auto by som brala skor ako ruze

    OdpovedaťOdstrániť