25. augusta 2010

Oslavujeme!!!

Tento deň je významný. Teda prvýkrát ho oslavujem. A viete prečo? Pretože poviedka, ktorú píšem, má už rok! Ako ten čas letí. A to mám napísaných 21 kapitol, na ďalšiu sa chystám. Tak mi držte palce, píšte komentáre, aby som vedela, či to niekoho ešte baví a či to ešte vôbec aj niekto číta. Ak áno, budem len rada. A teraz hor sa oslavovať. Je dôvod aspoň na prípitok, nie?   :-)))


3 komentáre:

  1. Tak to gratulujem. (: Niežeby som to mala prečítané, ale rozhodne sa na to chystám. A rok je parádna doba.
    A hej, rada spriatelím. (:

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no vidíš ako rýchlo ten rok ubehol a vlastne sa v poviedke stále len rozbiehaš, no podla mňa aj citelne zlepšuješ z kapitoly na kapitolu, tak len tak pekne ďalej a verím, že o rok už budeme oslavovať možno aj ukončenie poviedky a zahájenie nejakej ďalšej, pretože by bola škoda nerozvíjať talent aj ďalšími smermi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem :-)
    snažím sa písať ďalej, ale nejak nemám inšpiráciu. to skôr napíšem nejakú jednorázovku. to mám nápadov dosť, len to dať ešte na papier :-)
    nová kapitola neviem teda kedy pribudne. musíte si chvíľu počkať

    OdpovedaťOdstrániť