29. septembra 2010

Adiós amigos!

Dnes nastal ten deň. Deň s veľkým D. A to pre dve veci:
- dnes mám meniny
- dnes odchádzam preč, sama, ďaleko, na druhú stranu sveta

Tak sa tu pekne majte, poslúchajte a hlavne si na seba dávajte pozor. Ja sa budem snažiť prežiť dlhokánsky let, ešte aj s prestupom, ale hádam sa nestratím, neletím prvýkrát. Keď vyjde čas, budem sem určite písať nejaké reporty, aby ste vedeli, ako sa mám. A okrem toho nebojte, nezabudla som ešte na poviedku, takže aj tá sem bude postupne pribúdať. Možno sa mi aj v lietadle podarí niečo stvoriť, veď za tých viac ako 9 hodín letu by sa aj patrilo :-).



A držte palce, aby som dobre pristála a aby sa mi všetko podarilo tak, ako sa podariť má :-)


P.S.: ak čítate tento článok, som už asi niekde nad Atlantikom :-)))

1 komentár:

  1. och, som rada, že si už medzičasom šťastne dorazila, budeš mi chýbať, ale ja to dajak dožijem a ked nie, prídem na prázdniny :D

    OdpovedaťOdstrániť