24. októbra 2010

My second life in Canada (report 3)

Dnes mám celý deň dobrú náladu. Začalo to dobrými raňajkami, pokračovalo to tým, že som videla moje lásky v ohrade - kone. Videla som kamarátku, prvý raz naživo, pohrali sme sa s jej psom a teraz sedím pred telkou a pozerám hokej. A asi sa stal nejaký zázrak, lebo vyhrávame. Teda Flames vyhrávajú nad Sharks. Nevídané. A hneď tak veľa. Keď to pôjde takto aj ďalej, vyhrajú celý Stanley Cup :-)

Ale aby som vás nezaťažovala len týmto, tak vám poviem, že tu máme práve 4 stupne, ráno bola hmla a mrzlo. Ale to je ešte teplo na tento čas. Už sa teším na zimu, keď budeme mať -40. To bude iná kosa.

 Minule som vám zabudla ukázať, čo sa tu dá nájsť, keď sa prechádzate po parkovisku:

ŠPZka

A už som vám ukázala veveričie hniezdo, ale bez veveričiek, tak tu ich máte (fotené na záhrade cez moje okno):
hnedá veverička
toto jedla môj koláč, ktorý som vyhodila cez okno, lebo sme ho zabudli dať do chladničky

a toto je čierna veverička
A nakoniec sa mi podarilo zachytiť C-train (mestský vlak), keď som prechádzala cez rieku:



Idem si zohriať čaj, lebo je tu dosť chladno vnútri, tak sa zatiaľ majte :-)

3 komentáre:

  1. joj paradne tie drobce chlpate :D
    to je super ze mas dobru naladu ja som nejaka pribrzdena v poslednej dobe, jak v tranze, semester len v polovici ale uz mi lezie na mozog... a btw netusim, co si to doma mavala kazdy den... nepoznam natolko tvoje stravovacie navyky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a stále tu behajú a nedajú pokoja :-)

    a chýba mi tu obyčajná bublinková minerálka :-)
    tu pijem len kupovanú vodu, lebo z kohútika je dosť chlórová a aj keď si ju filtrujem, nie je to ono. takže minerálka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no takze pozdravujem do Kanady, vidim ze sa tam mas fajn, tak si to tam uzi a tie veverky su uplne uzasne, takze mas tam urcite aj dost zivo v zahrade :D
    a tu mineralku by sme im mali nejaku vyvazat chudakom, u nas tecie vsada v okoli do potokov :D

    OdpovedaťOdstrániť