29. októbra 2010

My second life in Canada (report 6)

Zdravím vás. Dnes mám samé dobré správy. Konečne mám prácu, síce nie je to presne čo som chcela, ale aspoň niečo. Na Vianoce budem mať asi veľa telefonátov, že si budem môcť vyberať, kam by som chcela ísť robiť. Ale o tom potom.
Moja práca spočíva v tom, že chodíme ešte s pár ľuďmi po domoch a trochu im tam upraceme. Teda trochu viac. Taký bordel ako majú niektorí som nevidela ešte nikde. Ledva som otvorila dvere do jednej izby, lebo všade boli veci. Skriňa otvorená, posteľ rozhádzaná, dvere sa ledva zavreli. Otrasné. Ale im to zjavne nevadí. A ešte boli aj majitelia doma. Ja by som sa na ich mieste hanbila. Som doma a nemám ani ustlané.
Ale zas oni si to môžu dovoliť. Taký dom mať, som kráľ.
Ďalší dom, kde sme boli, tak tam mali psa, ktorý keď sme otvorili dvere, sa tak strašne tešil, až mu cvrklo. Mali ešte aj krásnu huňatú siamskú mačku a papagája, ktorý bol agresívny. Keď som sa priblížila ku klietke, tak už otváral zobák a chcel ma pokúsať.

Takto sa aspoň dostanem do častí mesta, kam by som inak nikdy nešla a môžem si odpozerať, ako bývajú ostatní a trochu sa inšpirovať do budúcna :-)

A tá ďalšia dobrá správa je, že mám konečne lístky na NHL. Tešte sa so mnou :-)
Naše Calgary bude hrať proti Chicagu, ale neviem, či Hossa nastúpi, keď má teraz niečo s rukou. A tak som sa naňho tešila :-(

Teraz mám voľný víkend, tak si zas pozriem ďalšie filmy. Poraďte nejaké dobré na dlhé zimné večery. Ďakujem :-)

Krásny večer ešte želám, resp. ráno.

2 komentáre:

  1. wow tak super :) odkukaj tipy na luxusné bývanie, nech si potom také možeme zohnať :D dúfam, že to s hossovým ramenom nebude také vážne a uvidíš ho, a keď sa bude dať aaj odfotíš :P
    tip na film? hmm, nvm, ja stále na seriáloch fičím :D pozri si už tých tudorovcov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to bude solidny zapasik ale asi fakt bez hossu, vcera som akurat v telke pozeral ze bude pauzovat par tyzdnov..
    ani ja ti neporadim ziadny film, uz ani napamatam kedy som nejaky co by stal za to pozeral :) jedine ak LOST :D

    OdpovedaťOdstrániť